Pomoc zdalna
Pomoc zdalna
Wyrób lub odnów swój kwalifikowany podpis elektroniczny
Kwalifikowany podpis elektroniczny to narzędzie, które weryfikuje i identyfikuje tożsamość podmiotu przesyłającego dokumenty drogą elektroniczną. Jest to na tyle bezpieczna metoda, że stosują ją zarówno urzędy skarbowe, jak i ZUS. Uzyskaj bezpieczny podpis elektroniczny!
Zgodne z przepisami, oparte na certyfikatach identyfikatory cyfrowe pochodzą od akredytowanych dostawców. Aby uzyskać taki identyfikator, należy udowodnić swoją tożsamość.
Podpis cyfrowy oraz podpisywany dokument są szyfrowane wspólnie i łączone przy użyciu pieczęci, która zapewnia widoczność potencjalnych modyfikacji.
Do podpisania dokumentu każdorazowo używasz własnego, unikatowego certyfikatu cyfrowego i numeru PIN, które pozwalają potwierdzić poświadczenia i tożsamość.
Podpisany dokument i podpis cyfrowy można potwierdzić ponownie długo po podpisaniu, korzystając z usług urzędu certyfikacji lub dostawcy usług zaufania do 10 lat od podpisania dokumentu.
Nowe podpisy
certyfikat ważny 2 lata
EuroCert Token to zestaw do składania elektronicznego podpisu kwalifikowanego. Mały i poręczny, idealny dla osób mobilnych.
Karta kryptograficzna
Czytnik Gemalto IDBridge K30
Oprogramowanie do składania i weryfikacji elektronicznego podpisu
Usługa weryfikacji tożsamości*
* WERYFIKACJA TOŻSAMOŚCI - 290zł. netto
Cena netto: 370 zł
Cena brutto: 455,10 zł
certyfikat ważny 3 lata
EuroCert Token to zestaw do składania elektronicznego podpisu kwalifikowanego. Mały i poręczny, idealny dla osób mobilnych.
Karta kryptograficzna
Czytnik Gemalto IDBridge K30
Oprogramowanie do składania i weryfikacji elektronicznego podpisu
Usługa weryfikacji tożsamości*
* WERYFIKACJA TOŻSAMOŚCI - 290zł. netto
Cena netto: 470 zł
Cena brutto: 578,10 zł
certyfikat ważny 2 lata
Zestaw składa się z podpisu kwalifikowanego w chmurze, certyfikatu kwalifikowanego, oprogramowania oraz usługi weryfikacji.
Oprogramowanie do składania i weryfikacji elektronicznego podpisu
Cena netto: 420 zł
Cena brutto: 516,60 zł
certyfikat ważny 3 lata
Zestaw składa się z podpisu kwalifikowanego w chmurze, certyfikatu kwalifikowanego, oprogramowania oraz usługi weryfikacji.
Oprogramowanie do składania i weryfikacji elektronicznego podpisu
Cena netto: 470 zł
Cena brutto: 578,10 zł
Odnowienia
certyfikat ważny 2 lata
Oferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego EuroCert na tokenie. Odnowienie Certyfikatu EuroCert na kolejne 2/3 lata.
Certyfikat Kwalifikowany EuroCert
Intuicyjne oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu
Cena netto: 250 zł
Cena brutto: 307,50 zł
certyfikat ważny 3 lata
Oferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego EuroCert na tokenie. Odnowienie Certyfikatu EuroCert na kolejne 2/3 lata.
Certyfikat Kwalifikowany EuroCert
Intuicyjne oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu
Cena netto: 350 zł
Cena brutto: 430,50 zł
plikowane. Jednak z e-Pulpit24 cały proces zajmie Ci dosłownie 15 minut! Dowiedz się, jak działa to rozwiązanie i jakie kroki są podejmowane, aby szybko i bez problemu uruchomić serwer idealnie dopasowany do Twojej firmy.
Wraz z popularnością pracy zdalnej i hybrydowej, firmy coraz częściej poszukują nowoczesnych narzędzi, które wspierają pracę na odległość. Komputer w chmurze staje się odpowiedzią na te potrzeby. Umożliwia dostęp do plików, aplikacji i zasobów firmowych z dowolnego miejsca i urządzenia. To rozwiązanie pozwala zespołom działać elastycznie i wydajnie, zwiększając produktywność bez względu na miejsce pracy. Chmura staje się więc nieodłącznym elementem nowoczesnego biznesu. Przeczytaj i dowiedz się jak komputer w chmurze ułatwia współpracę rozproszonych zespołów.
Nowoczesne biura rachunkowe coraz częściej stawiają na cyfryzację. Szukają rozwiązań, które przyspieszą obsługę klientów i uproszczą zdalne zarządzanie danymi księgowymi. Subiekt GT oraz NEXO Pro to programy, które odpowiadają na te potrzeby. Oferują funkcje zdalnego dostępu, usprawnienie pracy z klientami oraz dostęp do danych m.in. na komputerze w chmurze od e-Pulpit24. Dzięki temu, księgowość staje się bardziej elastyczna i dostępna z każdego miejsca i urządzenia. Sprawdź, jak Subiekt wspiera biura rachunkowe w ich codziennych działaniach. Przekonaj się, dlaczego coraz więcej specjalistów stawia na to rozwiązanie!