Pomoc zdalna
Pomoc zdalna
Nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości.
Rachmistrz GT polecany jest firmom prowadzącym księgi przychodów i rozchodów, oraz płatnikom podatku zryczołtowanego.
Rachmistrz to doskonałe narzędzie dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą oraz biur rachunkowych.
Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT istnieje możliwość podstawowej edycji płac.
Dzięki instalacji rachmistrza, lub dowolnego oprogramowania ERP, na e-Pulpit24 każdy pracownik mający odpowiednie uprawnienia będzie mógł zalogować się z dowolnego urządzenia w każdej lokalizacji.
prowadzenie księgi przychodów, rozchodów oraz ewidencji podatku zryczałtowanego
prowadzenie ewidencji VAT
prowadzenie ewidencji danych pojazdów
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
obsługa wynagrodzeń
pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych
obsługa korekt deklaracji skarbowych
wystawianie deklaracji ZUS
integracja z systemem Subiekt GT
Komputer w chmurze e-Pulpit24 ułatwia pracę w trybie home office, ponieważ pracownicy mają pełen dostęp do programów i dokumentów służbowych po zalogowaniu się na swoje konto z każdego urządzenia połączonego z Internetem!
Handlowcy w terenie na bieżąco sprawdzają stany magazynowe w bazie danych Rachmistrz GT, ponieważ mają dostęp do komputera w chmurze z laptopa, tabletu i telefonu.
plikowane. Jednak z e-Pulpit24 cały proces zajmie Ci dosłownie 15 minut! Dowiedz się, jak działa to rozwiązanie i jakie kroki są podejmowane, aby szybko i bez problemu uruchomić serwer idealnie dopasowany do Twojej firmy.
Wraz z popularnością pracy zdalnej i hybrydowej, firmy coraz częściej poszukują nowoczesnych narzędzi, które wspierają pracę na odległość. Komputer w chmurze staje się odpowiedzią na te potrzeby. Umożliwia dostęp do plików, aplikacji i zasobów firmowych z dowolnego miejsca i urządzenia. To rozwiązanie pozwala zespołom działać elastycznie i wydajnie, zwiększając produktywność bez względu na miejsce pracy. Chmura staje się więc nieodłącznym elementem nowoczesnego biznesu. Przeczytaj i dowiedz się jak komputer w chmurze ułatwia współpracę rozproszonych zespołów.
Nowoczesne biura rachunkowe coraz częściej stawiają na cyfryzację. Szukają rozwiązań, które przyspieszą obsługę klientów i uproszczą zdalne zarządzanie danymi księgowymi. Subiekt GT oraz NEXO Pro to programy, które odpowiadają na te potrzeby. Oferują funkcje zdalnego dostępu, usprawnienie pracy z klientami oraz dostęp do danych m.in. na komputerze w chmurze od e-Pulpit24. Dzięki temu, księgowość staje się bardziej elastyczna i dostępna z każdego miejsca i urządzenia. Sprawdź, jak Subiekt wspiera biura rachunkowe w ich codziennych działaniach. Przekonaj się, dlaczego coraz więcej specjalistów stawia na to rozwiązanie!